VALBORG

Kom på att jag aldrig gjorde något inlägg om valborg, så här kommer det!

Jag åkte hem tidigt på morgonen från Joel. Och tog det lugnt hemma, städade lite osv. Sen mötte jag mamma och köpte massa läsk och mat.
Sen kom Walther och hans kompis till mig, och sen kom Sandra, Sissie, Jocke, Christian och Sara. Och Lite senare Joel och Alex.
Vi sjöng singstar, åt pizza, draaaack och chillade. Sen gick vi ner till granängsringen och kollade på majbrasan. HAAHAH, om man ens kan kalla det en majbrasa!!

Vi hade iallafall jätteroligt :) & här kommer bilderna :


Jag & Sissiemiss!


Christian & Jocke


Påväg till G-ringen


OJOJOJ, vilken majbrasa!


Walther - nyktert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0