Tisdag!

Gör inlägget som skulle in igår, idag istället!

Igår åkte jag hem från Joel på morgonen. Sen mötte jag Sandra när hon slutade jobba och så åkte jag, Jocke och Sandra in till stan för att möta mamma. Och HAHA, vi gav Jocke bantnings-piller och han var snurrig flera timmar och höll på att spy. Chicken han är!
Så kom vi till t-centralen och skulle ta bilder (till legitimation) och jag skulle ta 2 bilder sen skulle Jocke hoppa in och ta 2, hahaha kaos detdär! Men det gick helt okej efter några skratt och suddiga bilder.
Så åkte vi till mammas jobb och tog en fika. Efteråt blev det en cheesburgare på burger king och en yoghurtglass från 7 eleven!


Sötnosar på mammas jobb!


Jocke & kaffemaskinen!


Älskling <3


MASSA bananer hade dom!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0