SHOPPING! <3

Hejsan alla söta!

Idag har jag och Sandra varit i tyresö c med Patrik. Pinsamt.... Haha! Sen åkte vi till Haninge c och shoppade lite och tog en fika med Hanna och Jenny! Ytterst mysigt! :)
Nu ska jag strax sätta på mig en ansiktsmask och ta ett bad. Men tänkte visa lite bilder på det jag köpt idag!



Skitsnygga leggings från d33p! 160kr


Underkläder från H&M. Bh 80kr - trosor 70kr


Löshår från Cubus 500kr


Lite småsaker! Ansiktsmasker från H&M (19kr/st), en shadower från KICKS (69kr) och en tåring från GLITTER (30kr)



Sen så fick jag välja ut min födelsedagspresent från Sandra, och det blev en helt underbar väska från Thernlunds i tyresö centrum! 900kr. (Fast jag får den inte förrän på min födelsedag ;()


Visst är den snygg?! (framsidan)


Baksidan. I'm in love!



Well. Imorgon ska jag och Sandra in till stan med Hanna och Jenny! Jenny ska leta efter en balklänning och jag och Sandra ska shoppa lite! Måste hitta en present till Camilla och Johan som har inflyttningsfest på lördag!

Puss / A
Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOOOHHHHH MYYYY GOD JAG ÄLSKAR VÄSKAN FYFAN VAD SNYGG DEN VAR !!!!!!! :D :D fett shysst kompis du har !

2010-05-27 @ 23:00:06
Postat av: Sara D u knooooowwwiiisssh hihhi

SUPERFIN! jag vill oxå ha men har inte 900 att lägga på en väska tyvärr :(

2010-05-27 @ 23:00:46
Postat av: Anonym

ful

2010-05-27 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0