Saturdaynightlive baby!

Heeeej!

Igår åkte jag och Sandra till handen! Där mötte vi upp min farmor och tog en fika. Sen kom Hanna & Jenny vi åkte in till stan. Vi mötte Raymond och sen handlade vi lite. Jenny köpte en balklänning på blue fox - lite speciell, haha..
Sen gick vi runt hela dagen och kollade/handlade lite. Sen käkade vi på BK. Kommer aldrig mer äta där, fyfan vilken dålig service.
Sen hittade vi iallafall en jättecool affär som hade allt möjligt! Så vi, eller ja, Sandra köpte en jättecool väska med inbyggda högtalare!


Jag påväg till handen. Haha.


Jenny och Hanna vid centralen :) (förlåt för att bilderna är svartvita, men jag orkade inte ställa om :))


KOLLA VÄSKAN! COOL VAA?!


Sen gick vi och handlade. Haha, vi klarar oss nog.


Nu är Sandra här och vi ska fixa oss, för sen ska vi + mamma till rockängen och lyssna på rockband (?) Haha.
Bloggar nog igen innan festen ikväll och visar hur vi ser ut! :)

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0