Pappa 40!

I lördags åkte jag från Joel vid 8 på morgonen och hem till pappa. Så tog vi det lugnt där, snackade och hade mysigt. Sen gick vi ut och grillade med Mimmi & Tomas och deras familj, och min faster m. familj och några till.
Och efter det så fixade vi oss osv och sen åkte vi på kryssning!
Jättetrevligt faktiskt! Orkar inte skriva allt vi gjorde men visar lite bilder! :)


Sofia sminkade sig själv och ville gå så :)


Tomas, Mimmi och Freja! (Mimmi är min äldsta kusin!)


Christer (min fasters man) och Jessica!


Min älskade kusin Robin!


Nån, pappa, Inga-Lill (min faster), Adam (min kusin), nån, Christer, Jenny & Hanna!


Inga-Lill och Adam!



GRATTIS KÄRA PAPPA SOM FYLLDE 40 ÅR!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0