Tidsfördriv...

År 2009 så..
Vilken klass gick du i - IV
Vad hade du för hårfärg - Blont, brunt, orange och säkert fler färger :)
Hur lång var du - 168cm
vem var du kär i - Ingen
Hade du nån Pojk/flickvän - Nej.
Vad brukade du göra på fritiden - Don't remember. Söp bort minnet.
Vilka umgicks du med - Missy & Emma.
Var allt Bättre då - Nej, det tycker jag inte. Men det var också bra vissa perioder.
Skulle du vilja gå tilbaka dit - Till vissa saker..
Har du förändrats - Ja, det tror jag att jag har. Till bättre.

Nu:
Vilken klass går du i -
Går inte i skolan.
Vad har du för hårfärg - Blont
Hur lång är du? - 168cm!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner, festa.
Vilka umgås du med - Sandra och Joel mest.
Hur ser du ut - Som ett troll! Haha nej, jag är snygg?!

Har du:
Kysst någon -
Självklart!
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Ja, men det var inte riktigt meningen. :)
Ljugit för en bra vän - En vit lögn kanske.
Svikit någon - Jag vet inte.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Jenny, tror jag.
Kramade du senast - Joel
sov du hos senast - Joel
Vill du vara just nu - En sjöjungfru
Ringde dig senast - Joel

Vad:
Drack du senast -
Cola light
Köpte du senast - Hostmedicin
Gjorde du igår -
Kollade på film, tog det lugnt. Nästan ingenting.
ska du göra imorn - Åka till pappa, tror jag.
Vill du göra just nu- Äta, är hungrig!
Åt du senast - 1 macka
Är närmast dig som är rosa - Mina trosor och strumpor



Alla har väl varit små.. Men fyfan vad ful jag var. Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0