Myskväll!

Hmm.. Skrev ett inlägg från mobilen i förrgår men antar att det aldrig kom fram.
Skrev iallafall att jag var hos Joel, och höll på att bli sjuk. Hade ont i halsen. Och mycket riktigt, igår låg jag hos Joel och sov hela dagen. Ända fram till 19.00 på kvällen då han väckte mig.. Kände mig helt förstörd.
Och idag hostar jag upp lungorna känns det som :(
Så sprang till apoteket och köpte strepsils, någon slemlösande tablett och hostmedicin!

Nu håller jag på och lagar chili con carne och väntar på Sandra! Sen ska vi äta natchos med guacamole, dricka drinkar och milkshake! Kan inte bli en bättre kväll för mig!
Kommer säkert sluta med att vi sitter fulla och kollar på AVATAR. Haha. Vi såg den på bio förra helgen och vi båda är helt förälskade i den. Så jävla bra!!

  

Här är vi efter bion förra helgen (Vi lekte avatarer. Ni som sett filmen fattar säkert) HAHA!

Hörs lite senare! Pöööss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0