Fredag fredag fredag!

Hellloooouu bloggen!

Igår sov Sandra hos mig, och vi krökade lite och spelade eye toy med mamma och hennes dejt ;)
Sen idag när vi vaknade åkte vi in till stan och shoppade lite. Min lillasyster fyller ju 5 år på söndag så jag köpte lite saker till henne &-så :)
Sen åkte vi iallafall hem till mig och gjorde kött - lövbiff & fläskfilé med potatis i ugn och bea och vitlökssmör! Alex och Dennis kom och åt med oss!
Sen åkte Dennis och hämtade Patrik, som jag inte träffat sen i somras!! Vi satt och drack och snackade, ytterst trevligt! :)
En lyckad kväll enligt mig. Supermysigt! Nu ligger jag, Alex och Sandra i min säng och snackar. Ska väl strax sova eftersom Alex ska upp vid 7 och jobba, haha!



Bild på mamma & Patrik som spelar eye toy (igår)



Mamma som kille, hahaha!



Jag & mamma med blandade ansikten! Hahahah!



Jag & Sandra hahaha








Jag i väldigt nyktert tillstånd! (Ikväll)



Jag & Patrik :)




Dennis!


Vi hörs imorgon! Puuuuuuuuusssss / A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0