Duktig lillasyster!

Hellu!

Sitter vid datorn hos pappa och spelar med Hanna. Filippa och Oliver är här också! (Sofias kusiner)

Gud vad duktig Sofia var idag. Vi åkte ju in till Karolinska, för att Sofia skulle få botox-sprutor i vaderna. Hon tog tabletterna jättebra. Och fick morfin i näsan, jättegulligt när hon sa "jag känner mig lite snurrig, jag ser inte så bra" haha, sötnosen!
Sen fick hon lustgas och dom gav henne 8 sprutor. Hon fattade ju ingenting, hon var helt borta. Hon vaknade till och sa "jag drömmer" haha. Sen fick hon vara kvar efter eftersom hon mådde illa och höll på att spy. Men när hon väl fick åka mådde hon lite bättre. Pappa hämtade oss och vi åkte till McDonalds.
Sofia sa i bilen, "mamma.. förut när jag kollade på dig varför hade du 3 ögon då?" Hahaha så söt. Men nu är hon normal igen, sprallig som fan.
Har en video på när hon får lustgas, men lägger in den senare eller imorgon. Har ingen sladd här.



Later! / A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0