Ansiktsmask!

Jag sitter med en ansiktsmask på mig, som bränns utav bara helvete!! Haha, jag hade inte läst på den innan jag satte på den så blev helt klart chockad när det kändes som hela ansiktet brann, haha!
Den bästa ansiktsmasken är den man drar av, tycker jag. För då slipper man stå vid handfatet en halvtimme för att få bort masken från ansiktet.
Brukar väldigt sällan använda ansiktsmask, men man känner sig så ren efter :)
Brukar använda ett rengöringsmedel från GARNIER, pure activ heter den. Superbra! Man rengör ansiktet och det är som en mask som man har på några minuter. Den kan jag verkligen rekomendera.



Dom rosa är den man drar av & dom gröna är självvärmande. Bara 19:50 på H&M!



Den finns att köpa i nästan alla affärer. H&M, mataffärer osv. Kostar 69 kr har jag för mig!


Nu ska jag skölja bort den här och sen lägga mig. Ska upp klockan 4 imorgonbitti, för Joel börjar jobba tidigt.

Godnatt! / A
Kommentarer
Postat av: linaa

gör lite fler inlägg om vad du brukar använda :) gillar din blogg förresten den är jätte bra

kram

2010-05-11 @ 13:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0