160510

Goooodmorgon! Jag är supertrött, har sovit max 5h på 2 dygn.. Ska iallafall till pappa nu och fira min lilla älskling som fyller 5 hela år imorgon!

Underbart väder igår, så jag & Sandra satt och solade på balkongen hela dagen :D 
Sen åkte jag, Sandra, Dennis & Patrik och grillade i Alby. Och vi hade slagit vad, jag och Patrik, om att jag inte skulle våga hoppa i sjön. Jag skulle faktiskt ha gjort det, men alla ville dra. Så jag få stå mitt kast och lägga mig i ISKALLT vatten i badkaret med ISBITAR i! Doppade huvudet! Och jag trodde jag skulle dö. Fick en sån jävla chock! Jätteläskigt.
Sen gick vi till Camilla & Johan (dom är kattvakter i grannhuset till mig), så vi gick dit och satt & pratade osv :)

Men nu måste jag springa, slänger in bilderna från igår :







Puuuuss / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0