110510

Heeeej där!

Haft en bra dag? Jag har haft en bra start på dagen iallafall. Skulle upp vid 4, men så blev det inte. Jag vaknade inte ens så jag sov vidare :)
Gick upp strax efter 10 och såg att det var sol ute! Underbart! Jättevarmt är det också.

Anyway, jag har precis kollat på "The notebook" med Rachel McAdams. Fyfan vad den filmen är bra. Jag kunde inte låta bli att gråta, haha. Det är en romantisk drama, och jag hatar sånna filmer, men såg iallafall denhär och nu älskar jag den!

Jag älskar skräckfilmer, dom är underbara. Gillar spänningen, haha..



Underbart med kärlek!


Ska äta något nu, hörs sen! / A
Kommentarer
Postat av: Felleeeee

åååh den är så bra ! jag älskar den filmen också :D:D:D

2010-05-11 @ 13:17:10
Postat av: Anonym

grymt bra film

2010-05-11 @ 13:17:32
Postat av: Anonym

men haha har du inte sett den förrän nu :P den är ganska old men bra

2010-05-11 @ 13:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0