10 saker om mig!

10 saker inte många vet om mig.

1. Jag dricker läsk varje dag.

2. Jag ändrar klädstil helt, beroende på vilket humör jag är på.

3. Jag har haft nästan alla hårfärger (från blått till rött)

4. Jag tröttnar snabbt på saker.

5. Jag älskar allt som har med färgen lila att göra.

6. Jag HATAR att gå i klackskor.

7. Jag ÄLSKAR skräckfilmer!

8. Jag har svårt att lita på folk.

9. Jag är rädd för djupt vatten.

10. Jag tror på spöken.



Det var det inte många som visste, va? ;) Dethär med hårfärgerna är helt sant. Men mitt hår ser ju ut som det gör därefter också..

                           Har även haft blått, lila, rött och massa mitt i mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0