080510

Hellu!

Igår kom Joel och Alex över, och det blev lite singstar och alkohol. Sen spelade vi faktiskt TWISTER. Hahaha fyfaan vad vi skrattade. Alex är handikapad, men skulle ändå spela. (Han har ju "bara en arm" som han säger) Och Joel lyckades sätta sig på mig - så jag självklart ramlade och förlorade. Haha..
Sen låg vi bara och flummade i min säng och berättade roliga historier! Haha, min och Sandras favorit:
-Per, vad gör du i skåpet?
- Jag leker Per-i-skåp!
HAHAHAHAH!

Idag har jag fikat hemma med mamma och Dragana med lite kladdakaka som jag och mamma bakade imorse! Sen har jag varit med mamma och min morbror och storhandlat!
Ska snart äta och sen ska jag hem till Juel. :-)

Hörs senare! Pussar / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0