Workday 3

Hallåå hallå!

Jag kom nyss hem från 3e dagen på jobbet. Så jäääävla tråkigt. Men alla behöver pengar, right?
Vi har fått flytta massa skåp igår och idag. Ganska enformigt. Hahahah igår råkade vi
ha sönder ett skåp, eller vi böjde det så det stod helt snett. Så skåpsdörrarna gick inte att stänga! Fyfan vad jag skrattade!  Men smart som man är så kom jag ju på idén att vi kunde hålla upp skåpet mot väggen och trycka medans någon stängde och låste dörrarna fort som fan. Och ja, det funkade! ;)

Well well. Snart ska jag till centrum med min älskade lillebror. Kolla runt lite, typ. (?)
Senare ska jag och Sandra till gymmet som vanligt. Vi har varit där varje dag nu. As skönt! Igår gymmade vi 45 min, vilket är ett framsteg :)


Här jobbar vi hårt!


Jag får ha en kniv! (överlycklig 5åring...)


Egoist


Vissa tar rasterna väldigt seriöst


Kaffemaskin <3


Vi hörs senare! Puss & kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0