Update!

I torsdags firade vi Jocke och Tonys student! Det var supertrevligt att träffa alla igen och jag och Sandra hade jättekul! Här kommer bilder ;)


Sandra, jag och Candra!


Sandra, jag, Cribba och Candra.


Sandra jag och Cribba


Myyys


David, Candra & Cribba!


2 fyllon ramlar ;)


Hahahaha!


Jag & David!


Vodka på tuuuuuub!





Sen på fredagen var jag med Joel, Chribba, Jackie. Sen träffade vi Sissie och Jocke. Och på kvällen åkte vi till Lännabadet och mötte upp Stepp, Listan, Benne och Emelie.


Snygg-Chribba!


Jocke och jag


Jag, Listan och Joel.


Listan.



Sen i lördags tog jag och Joel det bara lugnt. Kollade på tv och ja, inte så mycket mer.
Och i söndags och igår krökade vi också, inte bra inte bra, i know. Ska nog ta det lugnt ett tag nu!


Jag och Jackie. (Inte mina solglasögon, utan Joels!)


Chribba var skitstolt.


Jaja, nu har jag berättat vad jag gjort sen i torsdags! Nu ska jag fixa mig med ansiktsmask osv, och sen sova. Godnatt och puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0