Jag dör snart, bokstavligen!

Hallå!

Har nyss varit på gymmet i 2 timmar! Solade först, Sandra hade bränt sig idag så hon ville inte sola, den muppen! Men hon satt med mig när jag solade, haha har sån jävla klaustrofobi i dom där små solariumen. Så hon hjälpte mig att öppna när jag var klar. Igår kom jag verkligen inte ut, låg på mage för första gången och fick inte upp luckan!! Så jag fick putta upp den så mycket det gick med foten sen fick jag åla mig ut, hahahaha!
Så gymmade vi i en halvtimme, vi har sagt det, MINST EN HALVTIMME! Sen var det core och helvete vad ont jag har i magen nu.

Idag på jobbet var det segt.. Försov mig imorse igen, blir galen på min mobil som inte ringer som den ska! Men jag kom i tid iallafall, fick stressa. Vi fick skruva ut lite skruvar idag, flytta möbler och tömma ett "förråd" och lägga alla saker i ett nytt.


Ehm, jaa.. Andreas är väl inte världens smidigaste person, haha!


Kolla vilken biff jag är! Hahahahaha jag är så jävla rolig. Är nog sveriges klenaste person. Iallafall i armarna.

Ska äta ett äpple nu och sen duscha. Eller nej, jag ska bada. Och läsa i min bok. Den är så jääääävla bra! "Den vita massajen" heter den. Rekomenderar den verkligen. Den finns även på film, så jag längtar verkligen tills jag läst ut boken så jag kan få se på filmen :)

Puss puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0