Inflyttningsfest hos Camilla & Johan!

Dålig update, jag vet.. Men jag har faktiskt inte haft tid.. Ska göra 2 inlägg nu, ett om Camilla och Johans inflyttningsfest förra helgen!

Nåväl förra lördagen (29/5) så var jag och Sandra hos mig på dagen och drack smirnoff ice. Så kom Lejon hem till oss för att träffa mamma. Så alla vi 4 gick ner till centrum och satte oss på ängen, för massa rockband spelade där. Jättemysigt faktiskt.
Sen drog vi hem, och jag och Sandra fixade oss hur länge som helst, haha.. Sen begav vi oss till Huddinge, hem till Camilla och Johan som nyss flyttat dit! Skitmysigt, började med natchos till middag och massa öl, haha.
Tänker inte ens berätta hur kvällen slutade, för det var inte okej! Alldeles för mycket bussar och borttappade saker (te.x människor?) Haha! Men hursomhelst hade vi jättekul och här kommer lite bilder!


Lejon, mamma och Sandra!


Jag, fixad och på bussen!


Från vänster längst upp: Camilla, Johan, granne, Amanda och Sandra!


Johan!


Petra & Camilla!


Camilla, Michel, Sandra & Carro!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0