Sommar 2010.

Nu ska jag berätta med bilder och text vad jag har haft för mig i sommar! Enjoy!


Jag fyllde 18. Det firades av Natali, Liha, Joel, Sandra, Dennis, Walther och Lisa. Vi var först hos mig och krökade sen drog vi på fest hemma hos Sebbe. Vi hade disco i hans källare med rökmaskin och coola lampor. Superkul!


Jag, Sandra, Lina, Sebbe och Fredde åkte till Göteborg och sov över på hotell 2 nätter. Vi var på Liseberg och ute i stan i Göteborg. Vi åt rostade syrsor! (jag vet, låter helt sjukt. Men jävligt ballt). Vi krockade även med bilen påväg hem (!)


Vi var oftast i Alby och badade och solade ifall det var fint väder. Jag var oftast där med Joel och hans pappa, men även med mamma, Lejon, Lina, Sebbe, Fredde, Sandra, Dennis och Alex.


Jag var på SNAPS 2 gånger i somras. Första gången med mamma, Sandra, Lejon och Sebbe. Andra gången med mamma, Joel, Lejon, Nancy, Peter och Cissi.


Jag var på METRO 2 gånger i somras också. Första gången med Sandra och Sebbe. Andra gången med Sandra, Dennis, Sebbe, Fredde, Lina och Danne.


Jag var på kräftskiva hos min moster, där mormor och morfar, mamma, min morbror, min moster, hennes man, hennes barn och Lisa var med!


Jag, Sandra, Natto, Candra, Dennis, Liha, My, Sebbe, Fredde och Lina var hemma hos Sandra och grillade, krökade och gjorde en massa roliga lekar. Och jag kom mycket närmre mina tjejer <3
Sen så var Candra alldeles för full, trampade snett och flög rakt in i en trästolpe med tån och kinden klockan halv 6 på morgonen. Haha.
(Lisa, Benne, Joel och Alex var där också men dom drog rätt tidigt)



Jag åkte till Bulgarien med mamma, Lejon, Joachim, Jesper och Sandra. Vi solade, badade, festade, åkte roliga åkattraktioner som inte finns i sverige, vi var på disco ICEBERG. Jag tatuerade mig. Vi shoppade och bara hade det helt underbart.



Det var naturligtvis inte ALLT jag gjort i Sommar men en hel del.
Skriver ett nytt inlägg så snart jag kan!

Puuuss!
Kommentarer
Postat av: keyfinderUF

Tappar du alltid bort dina nycklar och spenderar mycket tid på att leta efter de?

Då har vi den perfekta lösningen på ditt problem. KeyfinderUF hjälper dig att hitta dina nycklar på några sekunder. Titta in på vår hemsida för att läsa mer om vår produkt.

www.keyfinderuf.se

2010-10-11 @ 10:55:47
URL: http://www.keyfinderuf.se
Postat av: Johanna

superfiiiiin blogg! lust att följas åt via bloglovin? eller varför inte ställa en fråga på blogresponse?

Ha det bäst! /Johanna :)

2011-12-11 @ 11:09:37
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0