I <3 WEEKENDS!

Tjaaaaba!

Dålig uppdatering, jag vet..  Mår inte så bra för tillfället.
Tänkte skriva lite om förra helgen.

I fredags (9/10) åkte jag till handen med Lisa, sen åkte vi till farsta och mötte upp Camilla och gick hem till hennes pojkvän. Så köpte vi en 70is!
Sen åkte vi hem till mig och krökade! :D Vi kom på ett eget ölspel som vi döpte till "nanerna". Och jag kunde inte säga "sju sjösjuka sjömän sköljde sitt skitiga skit skägg i skitit sjövatten" - jag menar, hallå? Vem kan säga det där onykter? Men iallafall, vid 2 drog vi till benne, var där vid 4. Haha!
Men på bussen träffade vi världens roligaste killar alltså. Haha fyfan vad kul vi hade. Bussresan dit var roligare än hela kvällen nästan.

På lördagen var vi hemma hos mig och spelade alfapet :) Haha! Och bara tog det lugnt.
Och på söndagen sov Joel hos mig.

Sen veckan som varit har jag bara varit hemma typ. Lisa eller Joel har sovit hos mig typ hela tiden. Haha..

           

Ja, här har vi då alltså bilder från fredagen.




           

Och här är några bilder från i lördags. (Köpte juice i farsta, var sååå törstig)

Klicka på bilderna för att de ska bli större.

 

(Gör ett nytt inlägg och berättar om denna helg!) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0