Höst - så in i helvete!

Hallå hallå!

Ja, jag har bytt blogg. Från www.sundsten.bloggspace.se till denhär! (Kommer strax en design).


Tänkte berätta lite om helgen.
I fredags var jag med Tim. Sen på kvällen åkte jag hem till Joel. Han var hos sin mamma. Var kvar där i lördags &-så och på dagen så spelade jag en tv-spel med Joel, där man skulle döda varandra. (Typ som tecken, ni vet?) Och jag KROSSADE honom totalt! MAHA! Ingen av oss hade spelat det och jag äääägde sönder! :)
Sen spelade vi Guitar Hero, och jag måste nog erkänna att han vann där..
Sen på kvällen hade vi 5-kamp med hans familj, och jag var på lag med Joel, vi kom 2:a. (Inte konstigt när man har en sån dålig lagkamrat ;))
Ja, och igår åkte jag med dom och åt och spelade boule. Där var jag &-så med Joel, och det gick inte så bra.. Men konstigt liksom? Jag fick ju vara med Joel... Haha! Nej, ska nog inte skylla ifrån mig mer.

Idag är det måndag, och jag sitter hemma med mamma. Vi håller på och laddar ner massa svenska kända filmer som vi ska kolla på.
Btw, visst är det kallt ute? Det är verkligen höst nu. Det har ju fan regnat hela helgen. USCH säger jag bara!

Nu ska jag kolla på film, så jag slänger in den här jätte snygga bilden på Joel.



Hör sen, puuuussar !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0