Helgen!

Hellu igen!

I fredags var jag med Walther. Vi var hemma hos mig och flummade(?) haha. Vi lekte "inte nudda golv", spelade eye toy och alfapet :D

I lördags var jag med Lisa. Vi var hos mig, spelade eye toy, åt chips och dipp, godis osv och hade hur mysigt som helst! Sen klockan 04.00 typ, så gjorde vi ordning ett skumbad, och så badade vi tillsammans med ansiktsmasker! Hur mysigt som helst. Vi la oss runt halv 7.

       (klicka för att få större bild)





I söndags (igår) vaknade jag vid 12 av att Lisa ligger vaken och såg asläskig ut. Då hade hon varit vaken i flera timmar och suttit vid datorn och grejer. Haha.
Vi hade inget bröd hemma (eller mat. har levt på knäckebröd) så Lisa lagade pannkakor! Underbart!

   

Bild på Lisa när hon gör pannkisar :D Och sen på resultatet!


Sen igårkväll kom Joel hem till mig och vi gjorde väl inte så mycket, vi hade slagit vad om vem som kunde vinna på eye toy och vem vann? Jo JAG ofc! ;)



Nu är Lisa här, vi ska hitta på något. Hon ska iallafall sova här.

Later!

Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Hej.

Jag känner inte personerna i artikeln, så om det är som du skriver är det självklart att det är fel. Jag tycker dock, och det är min åsikt (du är lika berättigad till din givetvis) att det är fel att man ska kunna straffas för något som inte skadar någon, om det är en samtyckande handling mellan två vuxna.



Det står ju i artikeln att inget våld eller tvång var involverat i akten, samt att båda syskonen står anklagade. Och nej, jag tycker inte det är samma sak med barn/förälder, eftersom den relationen redan från början har ett beroende.



Jag är ledsen om du äcklas av texten men jag kan faktiskt inte förstå varför när det av din kommentar mest verkar som att du lägger ord i min mun som jag inte har sagt.



Med vänliga hälsningar

C

2010-03-10 @ 17:56:46
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: michelle

Börja blogga igen!

2010-03-31 @ 12:26:51
URL: http://michmuch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skaaaaa Michmuchi!

2010-05-04 @ 01:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0