Filminspelning!

Hejsan!

Idag gick jag upp klockan 6! ja, jag vet, helt sjukt!
Sen var jag i skolan 10 i 8, och jag skulle träffa skolsyster klockan 8! Alltså var jag tidig där också.. Haha, helt sick.
Jag pratade med henne i ca. 1 timme och fick kaffe. Underbart med morgonkaffe alltså!
Sen pratade jag med min mentor också. Jag fick G på raporten om projektet! Fyfan vad skönt! Jag klarade det alltså, trots att jag fick skriva allt helt själv.
Sen berättade hon att jag fick VG på vårt muntliga förhör också. Niiice!

Efter lunch drog vi några stycken från klassen till Tyresö kyrka - lilla tyresö (vandrarhem) och började med våran film! Vi har ju invigning den 21 (tror jag?) och då ska vi tydligen visa upp en film.
Asnice var det. Fridha, Lina och Sandra är 3 divor som kommer till ett vandrarhem och tror att det är Grand hotel? HAHA. Jag och Natto var receptionister.



Dagens outfit!

Hörs senare, puussisar!
Kommentarer
Postat av: Liha

Och jag blev biten av en geting !

2009-10-18 @ 17:36:08
URL: http://lihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0